Garantie
Wij bieden twee jaar garantie op al onze toestellen. Ondanks dat kan het een enkele keer voorkomen dat een toestel toch niet goed blijkt te functioneren (na enige tijd). Wij zullen dit voor je oplossen.
Op alle artikelen die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie conform de Europese richtlijnen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dit houdt in dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren. Naast de wettelijke garantie kijken we ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere.
Het is wel van belang dat Phones24.nl de garantie afhandelt, als een toestel zonder toestemming van ons door een derde partij gerepareerd wordt, dan vervalt de garantie. Schade buiten de garantie kunnen wij repareren tegen een scherp tarief.
Voor accu’s is de garantieperiode 1 jaar. De minimale capaciteit van de accu is 85% bij levering met een minimum van 70% van de originele capaciteit tegen het einde van de garantieperiode. Eventueel kunt u een accu tegen een zeer scherp tarief door ons laten vervangen (buiten de garantie).
Wanneer een toestel aan ons wordt geretourneerd en er wordt aan de hand van het onderzoek geen defect geconstateerd, behouden wij het recht om €35 aan onderzoekskosten in rekening te brengen. Voordat wij het toestel retourneren dient dit bedrag voldaan te zijn. Of de kosten worden verrekend wanneer er een terugstorting zal plaatsvinden.
Bij het retourneren van toestellen dien je deze terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak eerst wel een back-up van je data. Wanneer terugzetten niet mogelijk is, dien je je toegangscode op het retourformulier te vermelden. Phones24.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele dataverlies.
Alle bovengenoemde garantietermijnen verlopen via Phones24.nl Deze garantietermijnen betreffen onze eigen garantie en deze doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.